Mooolt de temps!!!!

Ja fa molt de temps que no publico res de nou al blog. Han canviat moltes coses des de la darrera vegada i penso que ja és hora d’adaptar aquest espai a les necessitats que ara tinc. Potser el punt de creu no és ara la meva prioritat, però és ben cert que no paro de fer coses i més coses i m’agradaria ensenyar-vos les. 
Com a tots i totes, la crisi m’està afectant i he decidit tornar una mica al que feia la meva àvia (les nostres àvies) i ser més autosuficient i menys consumista. Sé que si tots fem com jo, cada vegada anirà a pitjor, perquè hem basat la nostra societat en el consum, si no consumim no fabriquem, amb el que es perden llocs de treball i no tenim diners…i anar fent. Però no em queda més remei, fins que no decidim revelar-nos contra aquest sistema que només beneficia a uns quants (cada vegada menys) no puc fer cap altra cosa.
Potser a algú (alguna) de vosaltres, us pot anar bé copiar alguna de les idees que tinc i us ajuda una mica, jo estaré contenta i orgullosa de que així sigui. Tot el que penjo al blog és lliure de ser utilitzat per qui vulgui!!!
Una abraçada i ens anem veient!!!
Ya hace mucho tiempo que no publico nada nuevo en el blog. Han cambiado muchas cosas desde la última vez y pienso que ya es hora de adaptar este espacio a las necesidades que ahora tengo. Quizá el punto de cruz no es ahora mi prioridad, pero lo cierto es que no paro de hacer cosas y más cosas y me gustaria mostraroslas.

Como a todos y todas, la crisis me está afectando y he decidido volver un poco a lo que hacía mi abuela (nuestras abuelas) y ser más autosuficiente y menos consumista. Sé que si todos hacemos lo mismo que yo, cada día irá a peor, porque hemos basado nuestra sociedad en el consumo, si no consumimos no fabricamos, con lo que se pierden puestos de trabajo y no tenemos dinero…y así. Pero no me queda más remedio, hasta que no decidamos revelarnos contra este sistema que solo beneficia a unos cuantos (cada vez menos) no puedo hacer otra cosa.

Quizá a alguno (alguna) de vosotros (as), os pueda ir bien copiar alguna de las ideas que tengo y os ayuda un poco, yo estaré contenta y orgullosa de que así sea. Todo lo que cuelgo en el blog es libre de ser usado por quien quiera!!!

Un abrazo y nos vemos!!!

1 thoughts on "Mooolt de temps!!!!"

Dejanos tus comentarios

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *